خریداران محترم توجه داشته باشند کلیه درخواست های پشتیبانی به بخش پشتیبانی منتقل شده و شما می توانید با عضویت در سایت و ورود به بخش مربوطه، درخواست خود را برای واحدهای مختلف سرزمین فایل ارسال کرده و در صورت نیاز به اخذ پشتیبانی در مورد محصولات خریداری شده نیز به طور مستقیم با فروشنده محصولات به برقراری ارتباط بپردازید.
توجه: برای دریافت پشتیبانی محصولات، درخواست نصب، گزارش باگ و مشکل در نصب و راه اندازی و سایر موارد مرتبط با محصولات صرفا میبایست از بخش “ارتباط با پشتیبان محصول” در تیکت پشتیبانی کمک بگیرید و سرزمین فایل فقط پاسخگوی مشکلاتی از قبیل مشکلات دانلود، مشکلات مالی و … است.
ورود به بخش ارسال تیکت