با سلام خدمت کاربران یوبانک به بخش توضیحات پشتیبانی سایت خوش امدید ، در این صفحه خدمات پشتیبانی به صورت کامل وشفاف توضیح داده خواهد شد

موارد پشتیبانی فروشندگان

۱: تمام فایل های قابل خرید در یوبانک فایل شامل پشتیبانی می باشد

۲: پشتیبانی فایل ها از ۲ تا ۶ ماه می باشد (نسبت به ارزش فایل ، قیمت و داشتن به پشتیبانی قرار خواهند گرفت)

۳: پشتیبانی تمامی فایل ها از ۰ تا ۱۰۰ توسط فروشنده ان محصول خواهد بود، پس از خریداری فایل مورد نظر به پنل کاربری خود مراجعه کنید  پس از ورود به پنل کاربری روی بخش تیکت پشتیبانی کلیک کنید

و بر روی در خواست پشتیبانی کلیک کنید ، اگر سوال شما در بخش سوالات متداول نبود بر روی پاسخ سوالاتم را پیدا نکردم کلیک کنید و بخش مربوطه را حتما بر روی ارتباط با پشتیبان محصول قرار دهید و پس از ان نوع تیکت را باتوجه به سوال خود نزدیک ترین مورد را انتخاب کنید و توضیحات خود را برای فروشنده ارسال کنید

۴: زمان پاسخ به تیکت ها توسط فروشنده ۲ تا ۲۴ ساعت می باشد

۵:درصورت توهین به فروشنده و گزارش دادن فرروشنده ، کاربر از قابلیت پشتیبانی ان محصول محروم خواهید شد

 

موارد پشتیبانی مدیریت

۱ : موارد پشتیبانی فایل ها فقط و فقط مربوط فروشنده سایت می باشد نه مدیریت

۲: مواردی از قبیل مشکل در دانلود فایل ، فعال سازی لینک دانلود ، مشاوره خرید و مشاوره در مورد فروشنده شدن مرتبط با مدیریت می باشد

برای ارسال تیکت برای مدیریت مانند مرحله بالا پیش رفته و فقط موقع انتخاب بخش مربوطه بخش ارتباط با یوبانک را انتخاب نمایید و در بخش بعد نیز نوع تیکت را نزدیک ترین موردی که به سوال شما مربوط هست را انتخاب کنید و سپس توضیحات خود را ارسال نمایید

۳: زمان پاسخ به تیکت ها توسط مدیریت ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت می باشد

۴: برای ارسال سریع تیکت روی علامت سوال سمت راست صفحه در هر صفحه ای هستید کلیک کنید و به بخش ارسال تیکت هدایت خواهید شد .